Порти та водні шляхи

Інфраструктура водного транспорту в Україні представлена тринадцятьма діючими морськими портами, розташованими на півночі Чорноморського і Азовського морів та трьома судноплавними річками, які входять в ТОП-5 найбільших річок Європи. Наразі інфраструктура водного транспорту переважно використовуються для експортних вантажів та внутрішніх перевезень. Однак, вигідне географічне розташування України створює передумови для розвитку міжнародних транзитних коридорів.

Проведені реформи водного транспорту передусім направлені на зміну системи адміністрування та залучення приватних інвестицій. Зокрема, Стратегія розвитку морських портів передбачає запровадження моделі управління landlord port та просування концесії, як найбільш оптимального інвестиційного механізму.

Чому саме AGRECA?

Постійна залученість наших юристів в поточні процеси галузі, дозволяє на експертному рівні оцінювати новації у профільному законодавстві, а також брати участь у підготовці змін до законів та  підзаконних актів. Ми є основними розробниками декількох проєктів законодавчих та підзаконних актів з портової тематики.

Ми постійно здійснюємо моніторинг галузевого законодавства, беремо участь у обговоренні з провідними учасниками ринку  найбільш значних викликів, таких як ціноутворення, розвиток припортової залізничної інфраструктури, спрощення умов будівництва і реконструкції об’єктів гідротехнічної інфраструктури.

Наш досвід дозволяє на високому рівні супроводжувати інвестиційні проєкти з розвитку стратегічної портової інфраструктури та термінальної суперструктури.

Переваги співпраці з нами

Здатність просканувати бізнес задачу чи проєкт у перспективі 360 градусів

Оперативна оцінка ризиків і можливостей проєкту, прозора економіка співпраці

Великий практичний досвід супроводу різнопланових проєктів «під ключ»

Потужна база контактів стейкхолдерів і експертів зі спеціалізованих питань

Наші послуги у портовій галузі

GR-рішення

Юридичні продукти