Державно-приватне партнерство

Незважаючи на традиційні для України пріоритети щодо приватизації, відчуження державних активів часто є спірним рішенням, яке не завжди сприймається політиками, суспільством та експертним серидовищем. Об’єктивна необхідність покращення управління, а також модернізації об’єктів транспортної інфраструктри, стала додатковою мотивацією у просуванні проектів державно-приватного партнерства, які не передбачають переходу права власності на державне майно. Транспортна, комунальна та соціальна інфраструктура, енергетика, і навіть культура, спорт і туризм є галузями, які функціонують на основі об’єктів державної та комунальної форми власності. Саме ці та інші сфери потребують розвитку на основі залучення приватних інвестицій і досвіду управління.

Чому саме AGRECA?

Юристи AGRECA володіють значною експертизою в питаннях державно-приватного партнерства, в тому числі на умовах концесії. Досвід, отриманий юристами фірми в процесі підготовки інвестиційних проектів з розвитку портової, дорожньої, залізничної та аеропортової інфраструктури, постійний моніторинг профільного законодавства, залученість до підготовки змін до законодавства з питань державно-приватного партнерства та концесії, а також активна участь юристів фірми в профільних комітетах Американській торговельній палаті в Україні та Європейській Бізнес Асоціації дозволяють фірмі на високому професійному рівні надавати юридичні послуги в процесі реалізації проектів державно-приватного партнерства.

Наші експерти постійно підвищують професійну кваліфікацію шляхом навчання за програмами державно-приватного партнерства на основі міжнародної сертифікації, що дозволяє виступати консультантами як Уряду, так і приватного сектору.

Наші послуги включають правову підтримку:

  • розробки публічною стороною попереднього техніко-економічного обґрунтування проєкту, яке включає ідентифікацію проєкту та його скринінг
  • підготовки пропозиції приватного бізнесу про здійснення державно-приватного партнерства, яка включає повне техніко-економічне обґрунтування проєкту
  • розробки публічною стороною техніко-економічного обґрунтування проєкту
  • структурування транзакції (визначення фінансової структури та структури ризиків, розподілу обов’язків та відповідальності між публічним та приватним партнером) та розробки тендерної документації і проєкту договору ДПП/концесії
  • організації та проведення конкурсу і визначення кращої пропозиції або
  • підготовки заявки на участь у конкурсі та конкурсної пропозиції, а також представництва інтересів учасника протягом його участі в конкурсі, у тому числі на переговорах щодо підписання договору ДПП/концесії
  • виконання попередніх умов перехідного періоду договорів ДПП/концесії
  • управління договором ДПП/концесії протягом будівництва, експлуатації та технічного обслуговування об’єкту ДПП/концесії.

Секторні компетенції

Переваги співпраці з нами:

Здатність просканувати бізнес задачу чи проєкт у перспективі 360 градусів

Оперативна оцінка ризиків і можливостей проєкту, прозора економіка співпраці

Великий практичний досвід супроводу різнопланових проєктів «під ключ»

Потужна база контактів стейкхолдерів і експертів зі спеціалізованих питань